dimecres, 19 de gener de 2011

Altra volta vas a dir el mateix? Sí!

http://elpenjoll.blogspot.com/2011/01/finalistes-dels-2ns-premis-blocs-de-les.html

Ara que he trobat una miqueta de temps, i un lloc a la biblioteca de Joan Reglà (tot siga dit) puc dedicar-li una miqueta de temps a escriure ací.
Al facebook en el moment en què vaig llegir els resultats de les votacions, només vaig poder publicar, (més o menys) açò:
"Estic il·lusionada, extasiada, complaguda, encantada, joiosa, satisfeta, alegre, riallera, exultant, vehement i sobretot molt feliç!
El meu blog ja és candidat als 2ns Premis Blocs! I en unes molt bones posicions que no haurien sigut possibles sense la vostra col·laboració i participació.
De tot cor, moltes gràcies a tots!"
I , si em pare a pensar no em queda molt més que dir, sobretot perquè vaig justa de temps i només queda fer un últim esforç (i un últim exàmen).

De tot cor, moltes gràcies a tots!

1 comentari:

Effy Stonem ha dit...

Serà perquè t'ho mereixes, no?

Ja t'he dit que necessites confiança en tu mateixa, no sorprendre't tant per açò perquè és evident que ho fas bé, i no hauries d'esperar a que t'ho digueren els altres :)

Ens veiem prompte, Colomenta.
I de nou, ENHORABONA :)