dissabte, 1 de gener de 2011

Des-pròposits de cap d'any.



Tot el món en començar l'any li pega per fer una llista de próposits d'any nous. Bones, o no tan bones, accions o costums que seguir, canviar o estrenar.



Aquest cap d'any, com tots els altres, ha estat fora del habitual:

  • - No he menjat raïm, he menjat cacaus perquè, diuen, que fa més grans els pits.

    - Almenys ens vam voler menjar els cacaus a la plaça, però allà no hi havia ningú i semblava un poble fantasma. De manera que, vam haver d'introduir l'any al ritme de "daaaaang!"s casolans.

    - Seguidament, tampoc no vam poder felicitar ningú més que els que estavem allà ja que, a banda de que és una data en que es colapsen les línies no disposavem de cobertura. Doncs bé, vam haver de seguir el plà rural al peu de la lletra.

    - No vaig beure perquè jo amb aquest estat, els neurofrens i la beguda podrien haver resultat dignes d'un cóctel Molotov.

    - La gent sol aprofitar aquesta ocasió per a enfilar-se vestits d'estiu però amb tot tipus de daurats i platejats o engalanar-se com si es prepararen per a l'última nit de la seua vida. Aquest any vam optar per disfresar-nos, jo d'M&M. Van aplegar a preguntar-me si anava de fresa, tal com sona. I em va tocar explicar que era un "lacasito".

    - L'habitual és buscar un lloc elegant on deixar els estalvis de tot un any. Nosaltres vam optar per una vella casa a un municipi de vora 200 habitants. Bé, nosaltres i la rata.

Enguany no pense fer cap llista de pròposits, al final tot s'acaba torcent. Aniré des-proposant día a día coses que m'havia proposat anteriorment i fer així d'aquest any, millor any que l'anterior.

2 comentaris:

Á. Cano ha dit...

Feliç any nou, Paula! Segur que tots eixos (des)propòsits els compleixes! Un beset!

wella ha dit...

m'encanta eixe propòsit teu! me l'apunte! i feliç any, xiqueta, a vore si este, d'una vegada, és el nostre any!