dissabte, 8 de gener de 2011

Quan vaig escoltar tocar la polca em vaig animar, i vaig comprovar que era molt fácil marcar el compás


Hauria d'inventar una paraula bonica que resumira "amor de mare". Sona molt a tattoo de pirata.

Amor de mare és quan ta mare escolta "El ball de la polca" i recorda que et va gravar mentre ballaves això amb 5 anys al festival d'estiu de l'escoleta. L'amor de mare no acaba ahí, l'amor de mare busca la prova filmogràfica que guarda en un VHS i la posa per a que tot el món gaudim de la meua actuació.

Per què amor de mare?

Perquè mentre el meu pare no deixa de riure i dir que avui continue sent igual d'arritmíca ma mare el fa callar. Diu que estic molt graciosa i que m'ho deixava fer tot, que estic molt més bonica perquè ella em pentinava i em vestía, que hi ha que vore quin mal va fer de deixar-me corda solta.

Amor de mare es veure la cara que se li posa de cara a la pantalla mentre se li dibuixa un somriure i tarareja a ritme de "tc, tc, tc".

Ma mare és en aquestos moments 15 anys més jove, encara que siga a la meua costa.