diumenge, 6 de febrer de 2011

D'inspiració i altres històries

El meu amic A. i jo, sovint compartim vivències i experiències personals. A. i jo ens pareixem moltissim i compartim molts aspectes i punts de vista. Cal també dir que perseguim objectius i metes semblants. Solem recolzar-nos mútuament. Compartim també l'estima per la llengua i la passió per escriure.

Jo escric tots els dies, amb més o menys inspiració, però tots els dies per no perdre el costum i per dir-ho encara que no amb les paraules que farien d'allò més comú, frases mágiques.


A. escriu menys freqüentment però escriu relats més llargs, més bonics i amb més art.

Junts tenim un projecte que portarem endavant en breus. Però ara estic parlant amb ell com habitualment solem fer-ho. Compartint les nostres vivències i experiències personals. Recolzant-nos mútuament. Mentre escric em done compte que l'inspiració ha envaït el meu cos, i com l'aigua a un got que a punt de vessar, regalla i cau, s'escapa. Em sorprenc a mi mateixa amb les paraules que ixen quan li tecleje la meua perspectiva. Pense que podria emprar-la per escriure alguna cosa. Però la estic emprant bé. La estic emprant en una de les meues converses amb A.

3 comentaris:

Á.C. ha dit...

Senyora Pau! Sent dir-li que el projecte serà espectacular, ja vorá vosté! I sí, escrius molt bé, xiqueta! Però crec que et passa com a mi, escrivim sense pensar i quan diem, tocarà escriure, la inspiració fuig. Quin remei! De totes maneres, és un plaer compartir tantes coses amb algun semblant, i molt més cabòries literàries! A per totes, companya! Un abraç!

Á.C.

Gregori Samsa ha dit...

Què tal, Colometa
certament, a vegades sembla que les paraules agafin vida propia i facin la seva. Sovint et preguntes, és això el què volia dir ?

un bloc atractiu

salut i peles

Effy Stonem ha dit...

Crec que totes dues anem a aprendre molt amb els nostres respectius nens. En ocasions ens sentirem pletòriques per allò que fem; altres voltes ens sentirem malament, per allò que puga passar.

Ja saps, hem de tirar cap endavant.
Coste el que ens coste. I bé, mai les coses seran justes sempre però segur que podem amb tot.

Un bes :)