dissabte, 12 de març de 2011

Estimat lector, seguidor o qualsevol de les variants,

Anit vaig estar escrivint durant molt de temps, m'hi vaig posar a fer altres coses i no ho vaig acabar. Em vaig quedar pensant, i potser no és el moment d'acabar el post sense títol que vaig començar anit.


Recorde que, no fa massa temps, quan li vaig preguntar a algú perquè feia tan de temps que no escrivia em va respondre que tenia alguns esborranys en llapis i que potser encara no era el moment d'escriure res. Quan tot va acabar, havent-ho publicat ja, va esborrar allò que havia rumiat als esborranys.


Reconec, que aquest fet, (en tot el seu conjunt) m'ha transformat i m'ha convertit en una persona molt més reflexiva del que ja ho era abans.


Per tant, he decidit anar afegint cosetes al meu esborrany fins que, siga el moment per penjar-ho assegurant-me a mi mateixa que mai ho esborraré com en altres bandes es va fer.






Per tant, m'hi pendré unes vacances, (només al blog) per tal de dedicar-m'hi a preparar un concurs de literatura que porte avant amb el nét del tio Pipo.

En principi, no pense posar cap de post fins acabar alguna d'aquestos dos objectius que m'he proposat. Però mai digues mai.

Fins prompte,

Colometa

1 comentari:

AlfredRussel ha dit...

Molta sort amb els teus projectes. Per ací estarem, esperant les teues noves reflexions... salut!