dijous, 23 de juny de 2011

Girs -part I-

Al damunt d'un bus, deixats caure i res més. Va fent tombs per dins de València quan la xafogor envaeix els carrers. I nosaltres al damunt, sentats sense massa cura, amb les parpelles titubejant si tancar-se del tot.
L'autobús ha donat un gir, direcció a casa. Deixant enrere València, els seus carrers i el seu cel nocturn de color taronja. Deixant enrere també fulls, llibretes i alguns apunts.
Jo he deixat enrere estupideses i bogeries, que no deixava de repetir una i una altra volta.

I per fi, el moment de què, a pesar de tot, les coses isquen millor del que s'esperaven contra tot pronòstic i em faig prometre a mi mateixa que no tornaré a fer cap estupidesa que no em valga la pena a canvi dels meus objectius principals. En algun moment, des d'algun lloc, alguna cosa m'ha enviat una mica de sort, la suficient com per poder abandonar la ciutat sense res que em faça tornar. L'oportunitat de pensar, raonar i decidir quines coses no deixar de fer-les mai i quines no fer-les mai més.

2 comentaris:

Adrián ha dit...

Et seguix.

Colometa ha dit...

Sempre fa il·lusió sumar un seguidor! Molt devanida jo de veure't per ací :)