dimecres, 18 de juny de 2014

Tornar

Ha passat tant de temps des de que, em faig animar a escriure que ja quasi ni me'n recorde.
I quan parle d'escriure, em referisc a escriure de veritat. Sovint escrivia sobre el temps i les arrels, els canvis i els cicles, i ara, ara no escric res de res.

Potser estiga passant pel canvi de cicle més gros que he viscut des d'aleshores, on el temps s'ha parat. Bé, realment no ha parat, sóc jo que, incapaç d'assimilar-ho tot, m'he quedat estancada no sé molt bé on, i les hores passen, i amb elles els dies, i sembla que sempre estic al mateix punt, o més perduda encara si cal.

Deuria tornar a escriure, per a poder fer, en algun moment, això que acabe de fer fa just un moment, retrobar-me. Això que sembla tan senzill. Però que no sóc capaç de fer si no m'instal·le de nou en totes les paraules que un dia vaig escriure, paraules que tractaven de sensacions i de la meua forma de percebre el món. De les històries que m'han fet ser com sóc. De penedir-me'n d'algunes coses i d'altres no.

Els anys han volat, tan ràpid, que quasi seria capaç de dir que acabe de fer els dihuit anys. Tot i que no recorde ben bé com va ser aquell aniversari. No li he donat massa importància. Sort que recorde els dos anteriors.

Supose que, intentaré tornar. Tornar a agafar el timó d'aquest vaixell i redirigir el rumb. Continuar allò que un dia vaig començar. Rescatar allò que és meu.

2 comentaris:

Kosmos ha dit...

També jo estic reprenent l'escriptura després d'un llarg temps sense escriure. Per això t'he buscat de nou, per a saber què havia sigut de Colometa. Una alegria llegir-te!

Salutacions xicona!

Anònim ha dit...

I read this paragraph fully regarding the difference of hottest and preceding
technologies, it's remarkable article.

Visit my web blog - best cheap web hosting uk